Leapșă cu filme!

Am primit o leapșă de la Filmsinopsis, site pe care am o rubrică de cronică de filme – Twisted Tuesday. Site-ul a intrat în vizorul meu cu mult timp înainte să scriu pentru el, mai ales pentru calitatea articolelor și pentru că mă mai scotea din impas când n-aveam idee în legătură cu ce filme mai vreau să văd. Și cum o leapșă n-am mai primit demult și pentru că… e despre filme! (:x), n-am putut să mă abțin să nu dau curs invitației. Deci…

Filme Străine

1. Filmul preferat – știu că v-am intoxicat pe-aici cu dragostea mea pentru filmele lui Tarantino, dar am să mai scriu de câte ori o să am ocazia: Pulp Fiction! Și pentru că nu pot să mă opresc doar la un titlu, mai pun și Arizona Dream și Dom Durakov (e rusesc și-i mega-extra-super-hiper fain)

Și-acum… să vedem cum mă descurc să le organizez pe genuri:

animaţie: Ratatouille

acţiune: Pulp Fiction

dramă: Leon, Taxi Driver

comedie: In Bruges (nu e chiar… tipul de comedie la care se așteaptă majoritatea)

istoric: Shindler`s List, Gladiator

mister: Shutter Island

sf: The Planet of the Apes

război: Shindler`s list, Inglourious Basterds

crime: Trilogia The Silence of the Lambs

fantezie: Harry Potter

horror: The Exorcist

sport: Moneyball

documentar: Autobiografia lui Nicolae Ceaușescu

muzical: Mamma Mia

romantic: Never Let Me Go

biografic: About a Son: Kurt Cobain, The Doors

thriller: Leon

2. Cel mai prost film – The Hottie And The Nottie (Paris Hilton – trebuie să mai explic de ce mi se pare ăl mai prost? )

3. Cel mai bun 3D – Ice Age

4. Cea mai mare dezamăgire – am adormit sincer la The Curious Case of Benjamin Button. Pă buni.

5. Ultimul film vizionat – Transit

6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 opţiuni) : Das Wilde Leben, Dom Durakov, Lemming

Filme româneşti

1. Filmul românesc preferat – Mihai Viteazul

2. Ce preferati: filmele de dinainte de 89 sau cele actuale? – actuale

3. Cel mai slab film românesc – Tanti, Poker

4. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda: Mihai Viteazul, Kino Karavan, Umilință, 4,3,2, Moartea domnului Lăzărescu

5. Ultimul film românesc văzut: Strigoi

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 27 Martie 2012, in D'ale sunetului and tagged . Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. Sunete. de ce nu mai scrii?
    ţine minte. nu scrii pentru alţii, ci pentru tine.
    lipseşti din peisaj!

  2. Îți recomand un film ce te va face să le uiți pe toate celelalte de până acum! ”The purssuit of happiness” sau ”The word!” 2012 în cazul în care primul nu te va convinge!

  3. Anca?! Ce-ai păţit? S-a închis taraba?

  4. Nu-i rau.

  5. J.R. Ewing

  6. o fi trecut ACTA? nu de alta, da’ parcă aş… descărca :-s… nişte unele filme :)))

  7. Foarte… forțat mi s-a părut Strigoi, și poate-i vina regizorului american. Garantat, personajele ar fi fost mult mai bine conturate dacă ar fi vorbit româna, iar limba ar fi jucat și rol de sursă a umorului. Româna e o limbă expresivă, trebuia valorificată. Umorul e tras de păr, deși tema și viziunea asupra superstițiilor românești mi se par foarte interesante. Ar mai fi trebuit lucrat…

  8. Multumesc de cuvintele frumoase! In Bruges e chiar special, nu stiu cum de l-am uitat. Cum ti s-a parut Strigoi?

  1. Pingback: Istoric: Blogger Magazin #2 | Blogger Magazin

Lasă un răspuns

