Random

24. Nu, n-am murit. Știu că n-am mai scris demult timp, dar funcționez după deviza decât prost, mai bine deloc. În plus, am toane. Atât de multe, încât nu le mai dau voie să se ușureze pe hârtia mea de Word, ca mai apoi să le dau copy-paste în WordPress, așa că aștept să treacă. Bineînțeles, cum sunt o extravertită și simt nevoia să spun/țip/urlu, nu pot să țin în mine prea multe toane, așa că… recurg din nou la scris. Nu, Mașe n-am mai scris. În schimb, am mai lucrat un pic la ceea ce se chema Peronul tatuaților. Mi-au mai venit niște idei în legătură cu continuarea, dar nu prea am găsit hârtia aia pe nicăieri. O să-i mai dau un sărci, dacă nu mi se face prea lene. 21. Trageți un La mulți ani, aicea, și nu întrebați pentru ce! În gând, vă rog…

18. Încerc să-mi motivez somnolența acută care m-a apucat la ora 20:00 prin faptul că vine acușica ora de vară, și organismul meu se antrenează pentru chestia asta, deci mai degrabă aș pune-o pe seama lipsei cafelei. By the way, sunt la decofeinizare de două zile și simt că nu mai rezist. Lăsați cofeina să vină la mine!

9. Bate așa un vânt cald pe-afară, că mi-aș pune o pătură pe iarbă, pe undeva, și-aș rămâne să locuiesc acolo. Tare mult îmi place briza asta caldă, mai ales după gerurile alea de -25 de grade.

11. Ar trebui să le zică cineva de la obraz ălora de se cred amuzanți, că numai ei râd la glumele lor. Pentru ei, funcționează dictonul ce-mi plac glumele mele. Pentru mine, nu. Luasem un Algocalmin înainte de-un curs, și pentru că arătam jalnic adică j-a-l-n-i-c, profa mă întreabă ce am. Îi zic am luat o pastilă înainte, la care ea dă din cap în semn de aprobare. Peste câteva minute, în grupă se face o glumă, la care râd toți, inclusiv eu. Profa sare ca arsă: așa reacționezi tu de la o pastilă?! Nuuu, că Algocalminul îmi șterge simțul umorului…  Fuck her.

16. În drum spre stația de autobuz/maxi-taxi, trec mai mere pe lângă o bătrână care cerșește. O zi pe săptămână, îi dau câte-o eugenie/bucată de ciocolată/covrig/ ce am eu la mine, niciodată bani. Mă dau peste cap situațiile ca ale ei.

 26. Și… mulțumesc bătrânului beat și senil de la colțul blocului pentru lecția de educație sexuală pe care ne-a oferit-o azi. Danke mult, scârbosule…

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 24 Martie 2012, in D'ale sunetului. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Sfarsitul articolului/postarii este genial :))

  2. hah. imi aminintesc de „26” cand tot asa, cineva in colt de strada imi spunea sa nu ma ofer niciodata gratis, nimanui :))

    si ma pun pe rasfoit ca ai un ton care-mi place.

  1. Pingback: Blogger Magazin #3 | Blogger Magazin

Lasă un răspuns

