Random 15.

7. Încep cu numărul 7, pentru că este numărul meu, sau cel puțin, așa îmi place mie să-i zic. Cică e numărul meu al destinului, așa am citit pe site-uri. Pe la examene, numai subiectul 7, 14, 13 mi-a căzut, deci cred că ceva-ceva acolo, este. Un fel de atracție între mine și număr. Mi-am fixat și eu baba pe 7. S-au strâmbat unii, mi-au zic că baba­ se calculează în funcție de data nașterii, nu-știu-ce, etc, dar eu am vrut 7, așa că 7 a rămas. E frumos afară, e soare, dar cam frig. Nici n-am dispoziție, dar o să-mi vină mine până diseară/mâine/poimâine. Nu contează.

12. Îmi tot zic să tac. Dacă tac, pare ciudat. Dacă e ciudat, vorba e ce s-a întâmplat? Am obosit să mă fac că răspund la întrebarea asta.

14. Ce-i mai frumos decât să strigi lumii întregi că ești fericit? Și ce-i mai urât decât te uiți cum oamenii ascund asta? Poate nu e urât. Poate, chiar nu sunt fericiți.

17. Mă enervează.

19. Nu mai știu ce să scriu.

21. Mă plafonez, am scris numerele din doi în doi.

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 7 Martie 2012, in D'ale sunetului. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. baba mea a fost pe 1. soare. mult soare. mie tare mult imi place sa privesc oamenii pe strada. fericiti sau nu.

Lasă un răspuns

