Random nu-știu-cât

1. N-am făcut bilanț pe 2012. Nici n-am scris vreun post despre anul nou, nici n-am regretat că s-a încheiat anul. M-a pus maică-mea să trimit mesaje cu urări de-alea ipocrite la toate numerele din agenda mea telefonică, dar când am selectat toate contactele, the scumbag Nokia mi-a zis că nu pot selecta decât 20 dintre ele. Așa că am trimis la primele 20, iar pe restul… ei bine, pe restul mi-a fost lene să le mai selectez după aia. Deci da, din ultima frază rezultă două chestii: 1. mesajele chiar au fost ipocrite, 2. Cei care n-au primit mesaje ipocrite, pot să aleagă între a se bucura sau a mă înjura pentru sinceritate.

2. N-am mai scris demult pe blog. Nici acum n-am chef să scriu, dar mă forțez. Nicio Mașă nu mai dă cu picioarele să iasă din creierul meu, iar toate chestiile pseudo-filosofice pe care le scriu, sunt tâmpenii pure 

3. Capul meu face într-una bang-bang-ding-ding-chang-mang-pang și alte onomatopee, și gatantat nu-i de la băutură, pentru că n-am băut decât cafea, Pepsi și apă minerală zilele astea, și nici de la mâncare, pentru că nu m-am atins de nimic tradițional, gen sarmale/cârnați.

4. Nu știu de ce îmi vin în minte numele Tristan și Isolda. Am studiat-o la clasă când eram în liceu, și nu mi-am mai amintit de ea ani buni de-atunci. Nimic recent care să aibă legătură cu ea nu s-a întâmplat, deci presupun că sunt doar sofisticată, mă…

5. Râd ca tâmpita când mă gândesc că unii de prin nu-știu-ce-sat se bat de se rup cu ce apucă, în mod tradițional, înainte de trecerea în noul an. Ce poate fi mai frumos decât oase/coaste rupte? Mirobolant!

6. Râd (din nou) ca tâmpita când văd că Word încearcă să mă așeze în ordine cu numerotarea. Mai că m-aș băga să schimb pe ici, pe colea cifrele, pentru că mi se par prea cuminți. Oi fi stricată, mă…

7. Mi-a rămas parfumul tău pe brațe. În seara asta, adorm fericită.

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 2 Ianuarie 2012, in D'ale sunetului, Random. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. „o fi stricata, ma, nu vezi cum se imbraca, ma”? 😀

  2. Nici eu… nici eu n-am trimis mesaje. Poate totusi Masa o sa revina. Mie imi aminteste de Nichita Danilov si ar fi trist sa te opresti cu povestirile despre ea. In rest spor in 2012.
    P. S. : sunt tare seaca la inceput de an. nu stiu ce am. simt ca alerg dupa ceva pe care nu-l pot ajunge. sunt obosita

  3. Imi place blogu’
    Gata m-am enervat!Ma apuc sa-l citesc pe tot…:D

  4. de ce minti? eu cred ca ai trimis milioane de mesaje :)))

Lasă un răspuns

