Random 13. E cu ghinion.

9. Dragostea pluteşte-n aer pretutindeni, dar focarul este bineînţeles în Galaţi, oraş mirific, cu copii precoci (da, am scris la mişto) îndrăgostiţi din faşă. Noi suntem urmaşii lui Făt-Frumos, trăim 15 ani într-unu’, ce nu puteţi să pricepeţi? Serios, am câteodată impresia că presa pur şi simplu nu crede-n basme, şi e nasol. Recomand povestea cu Peter Pan, unde se spune că de fiecare dată când cineva declară că nu crede în zâne, pe undeva crapă o zână chiar în momentul ăla. Stop, Anca, c-ai deraiat rău, iar şi din nou. Deci să ne întoarcem la copii precoci – am fost la un pas să-i văd „live”. Da, mă refer la nunta (sau nunţile?!) ţigănească din Lieşti/Iveşti (pe undeva pe-acolo). Ce poate fi mai frumos decât o sărbătoare în care copii se bucură? Ce dacă se mărită Fluturica Sclipitoarea – 6 ani – cu Lupulică Barosanu – 7 ani, e motiv de bucurie. Esteţi geloşi, toţi din presă, vă rog să recunoaşteţi. Lăsând gluma la o parte… prost să fii să te iei de ţigani. Taci şi înghiţi, te faci că nu-i vezi şi toate este bine, puradeii lu’ mama…

12. Avem cel mai şmecher stadion ever! Alladin e gelos pe gazonul nostru, el n-avea decât un amărât de covor, noi avem o ditamai ograda!

19. Ar trebui să-mi fac o listă cu toate numele pe care le-am avut de-a lungul timpului. Ia uitaţi aici câteva dintre ele: Anca, Nebuna, Vupea, Vulpe Cretină, Vulpea Cheală (aveam o tunsoare mai specială), Renata (după cum mă prezentam pe la 5 ani), Soi rău, Zurlia, Joimăriţa, Rogue, Cântăcioasa, Măzgălina, Pisi (de la „Pisăloaga”), Nică, Ancutza (ar trebui să îmi omor cea mai bună prietenă pentru apelativul ăsta, dar nu mă lasă corazonul), Eisidisi (AC/DC), Eisidisista, Vipera, Vipera cu corn, Panchista, Roşcata, Gaz ilariant, Hâgâ (Hg), Hipiuşca, Semi-moarta, Scrumbia, Psihiatria, Fifi (de la Făi, Femeie!), şi încă unul inspirat de la emblema echipei Dinamo. Dacă mai ştie cineva vreunul, are verde de la mine (să mă anunţe înainte, să-mi iau lămâie dacă propunerea seamnănă cu  „Ancutza”)

27. Mare Bob, dacă mai ţii vreun pic la mine şi, desigur, dacă nu eşti iar la duş/ la masă/ la bere/ la tenis de autostradă/ la plantat pitici/ la cules de şoareci, te rog, mănâncă matale toate vinetele din lume, că decedez dacă mai simt miros de salată de vinete pe scara blocului. Şi, culmea, îmi plac. Dar nu cu tonele!

33. Eşti prost dacă te cerţi cu proştii.

33,5. Eşti prost dacă te cerţi cu proştii şi te superi când ei câştigă.

37. Sunt mândră de mine şi extraordinar de fericită c-am reuşit să reţin primele cuvinte din refrenul piesei cu Maggie de la Chili Peppărşi. Iote-aciişa: (fără copy-paste) heeey now, we’ve got to make it rain somehooow. Este, mă! Mi s-a părut mai greu decât cursurile de la facultate. A, şi-am mai reţinut ceva, de data asta din videoclip: Flea are părul verde. Peppărşii mi-au fost trupă de suflet într-un timp, cred c-am să mai scriu câteva cuvinte despre ei, dar nu aici şi nu acum.

78. S-a difuzat „haos după bac” partea a doua, ocazie cu care Funerbru are idei noi vis-a-vis de buna derulare a lucrurilor în şcoli:

– ar fi fain dă tot ca elevii să cânte „Deşteaptă-te, române” cel puţin o dată pe săptămână. Zic mai bine să luăm un par şi să dăm în noi înşine pe unde-om apuca, poate ne deşteptăm mai repede, că nu merge figura cu muzica…

– ar fi ochei să se intre în şcoli cu ajutorul unei cartele magnetice. Ne place, place, place, dar ne întrebăm ce-o face Ghiţă de la sate cu acea carteluţă. Am viziunea unui orificiu pe unde-ar putea să intre…

Că tot suntem la capitolul educaţie, intră aici şi o întrebare nevinovată adresată de-un reporter Antena 3 lu’ taică-meu: „În Timişoara, un elev s-a sinucis pentru c-a picat bacul, la Galaţi nu s-a sinucis nimeni, s-avem şi noi o ştire?”

93. Pace!

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 8 Septembrie 2011, in Cuvinte, D'ale sunetului, Muzica, Random. Bookmark the permalink. 7 comentarii.

  1. ramai Roscata 😉 si ai grija, 13 nu este cu ghinion >:P

  2. nice one, mate!

  3. Doaaaamnnnneeee! îmi plac chestiile Random ale tale, domnitză! :))) măi, nu prea am vreo opinie în legătură cu Funeriu, însă cred că doar visează.
    P.S.: vezi că doi copii s-au sinucis în Timişoara….

  4. Mercur? de ce ti-ar spune cineva Mercur??! (Hg)

Lasă un răspuns

