Bob a ieşit din duş.

It’s ok, it’s ok, hai c-am ieşit, hai să vorbim! Descleştează-ţi pumnii, nu mai bate-n uşa mea c-ai să faci răni la mâini. Am fost la duş, am prins şi eu apă. Ăia care lucrează pentru Dumnezeu mi-au blocat apa vreo săptămână ca să dea tipu’ petrecere la piscină cu alde Petru şi Fane. Maria nu ştiu dacă a fost, ştiam că-şi caută costum de baie. Am recuperat şi eu când am dat de apă, netoţii naibii, habar n-ai ce greu facem rost de nimicuri de-astea pe-aici. Iarna, nici căldură nu ne dau, trebuie să ne chinuim noi s-o facem. Gata, gata, Anca, it’s ok.

Ia-ţi mâinile de pe telefon. Tu nu eşti ca ei, rămâi aşa cum eşti. Ai mai trecut prin asta. Dacă vor să fie aşa, lasă-i, niciodată nu e bine să-i spui unui prost că e prost, dacă se trezeşte? Prostul are mintea odihnită, lasă-l să putrezească în prostia lui. Ia, dă-l la mine. De unde se şterge? Aaa, gata, m-am prins. Ai laptopul cu tine, perfect. Zi-mi numele tău de utilizator să te caut. Aha, ok. Cum ies de-aici? Da, deci „leave”. Gata, ăsta-i primul pas. Foloseşti Digsby, lasă că ai aceleaşi opţiuni ca-n Y!M. Sau aproximativ. Uite, te duci aici şi dai „permanently offline”. Şi gataaa! Linişte.

Stai să-mi pun un prosop pe cap, dreadurile mi se usucă greu şi nu vreau să răcesc. Hai să mergem la un nes, vrei să mergem la un nes? Nu-mi spune ce s-a întâmplat, pot să ghicesc numai dacă mă uit la tine. Mda, nu, nu pot să te duc în oraş aşa, ţi-a curs şi machiajul. Stai aici lângă mine, pe bordură. Ascultă-mă, tu nu eşti aşa. Anca, te rog nu face vreo prostie, ştiu că eşti în stare. Stai departe de ei, nu merită nici măcar să-ţi rupi o unghie pentru asta. Şi doar eşti dată cu Essie, ce naiba! Vrei să faci rău unei sticluţe de Essie, asta e crimă!

Ştiu ce vrei acum. Vrei să moară toţi. Ziceau că ţin la tine. Aiurea, ziceau şi ei ca să umple rânduri. Râdeau şi se uitau la tine fericiţi? Ce contează? Ei nu ştiu câţi şerpi ai înghiţit din cauza lor, nu ştiu cât ai ars şi cât te-ai consumat cu întrebări. Pentru ei totul e simplu. Aşa i-a fost dat prostului, să aibă fruntea mereu descreţită. Tu eşti mică, Anca, cât mai poţi înghiţi? Ai să clachezi odată. Câtă furie poţi să aduni acum! O să se termine odată şi o s-o dai pe toată afară. Lasă-i pe ei, sunt din aceeaşi specie. Tu n-ai fi putut să-i iei locul, nu eşti „de-acolo”. Înjură cât vrei, înjură de orice, numai nu plânge. Nu se plânge pentru asta. Şterge tot, şterge sunete, şterge cuvinte, şterge imagini, spală-te pe mâini cu tot săpunul din lume, arde-ţi hainele cu care te-au văzut. Nu plânge, o singură lacrimă e de-ajuns să te şteargă cu totul pe tine. Ia chitara de pe unde e şi şterge-o de praf, vreau să te-aud de-aici. Sau nu, o să vin cu tine. Da… lasă că… eu n-o să-ţi fac chestia asta niciodată, doar eşti singurul om care crede-n mine. Tu m-ai inventat, nu?

Lasă-i. Uite ce-ţi tremură umerii. Linişteşte-te şi zâmbeşte. Râde-le-n faţă, pari fericită. Doar tu ziceai că un zâmbet fals e mai bun decât o mutră posacă. Hai că bag uscătorul în priză, văd că nu mi se mai usucă odată părul. Stai cu mine, nu coborî. Stai aici şi uită-te la zid. Nu te gândi la nimic, doar spune-ţi că te uiţi la un zid. Pe urmă, vom juca rummy.

Pace!

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 21 August 2011, in Cuvinte, D'ale sunetului. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

