"Cui ne laşi..?"

Şapte şi-un sfert.

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 5 Noiembrie 2010, in Cuvinte, D'ale sunetului. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. dap… sapte si un sfert… neagra ora pt noi. neserios timp. e ora la care s-a semnat contractul cu ingerii.

  2. @docica, dincolo de "problemele" literare, eu am vazut in omul asta un simbol, un salcam scapat din batatura lui moromete in lumea noastra, care ia/ne-a tinut in frau cativa ani buni.@Theo T, de-asta nici eu n-am spus mai multe.

  3. nici nu am cuvintecred ca sapte si un sfert spune totul4 cuvinte descriu tot momentultot viitorulsi toata generatia in blugidusa odata cu elodihneasca`se in pace!

  4. E trist ca a murit. Mie, Paunescu nu-mi placea in mod deosebit. Sunt cateva texte care mi se par geniale, dar in mare, opera lui, nu era pe gustul meu. Totusi, nu-i pot contesta valoarea literara. Suntem norocosi ca l-am avut si poate ca dupa moartea lui o sa fie mai apreciat. Off topic: n-am avut net vreo 2 zile. Imi pare bine ca ai ales numele propus de mine pentru desenul tau. Chiar ar fi foarte interesant sa faci un serial de banda desenata.

  5. @Nicole C, ce e mai trist, e ca asta – credem noi – a fost si ultimul lui gand

  6. Ne-a lasat prada hienelor.Cred ca vom fi serviti curand pe post de mic-dejun:(

Lasă un răspuns

