leapsa :D ! by emokid

 Sincer eu nu m-as culca cu nimeni … dar sa zicem ! un top mic , mic :

1.Pete Wentz 😀 e casatorit dar n-am cei face 😀 

2.Richie Stringini e super dragutz baiatul asta 😀 ( si virgin din cate povestea :)) )

3. let me think ! hmmm…Enrique Iglesias … v-am uimit ? Ei bine arata f. bine la corp …so just push push :))=))

4. De aici devine greu … maybe Tom Felton but just maybe 😀

5. Un tip de la Evanescence , e frumossss! ochii lui verzi si … parul lui ( din cap ) si apare in video :’ call me when you’re sober ” 

Cat despre celalalt top 🙂 mult mai usor 😀

1. first sensitive 

2. lama mea de la gat … nu plec nicaieri fara ea  din ziua cand am cumparat-o am simtit ca e dragoste la prima vedere

3.vansii si pe ei ii iubesc 😀 

4. rock music

5. my diary … fara el as muri , n-as mai fi cat de cat organizata , as uita chestii etc 😀

Si cam asta e 🙂

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 26 Septembrie 2008, in D'ale sunetului. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. 2.Richie Stringini e super dragutz baiatul asta 😀 ( si virgin din cate povestea :)) )Daca mi-e frica de ceva :)) aia e sa ma culc cu un tip care e virgin. iti respect curaju!!! :))

  2. :))) worsak, hai că suntem cuirioase :))

  3. scz de intarziere..am avut niste probleme.hai k iau in piept lepsa voastra..:P

  4. credeam că-i mai bătrân..dacă are 18..(cred) că se explică..

  5. 😀 baitul parca 18 … nu mai stiu sigur 😀 si la cealalta intrebare … i think so … daca o port mereu oriunde si oricand

  6. vai, vai..locul 2..un virgin. Câţi ani are băiatul ăsta? ;)) dacă pot să întreb…şi tot locul 2..de la a doua leapşă…lama ta te defineşte?

Lasă un răspuns

