nashhhhhhpa!!!!!

Nu pleca!!!! Vai ce o sa fac eu fara tine ??? Cui o sa-i mai povestesc eu tot ??? :((:((:((
 Dar ziceai ca nici tu nu ai sa poti sa supravietuiesti 😀 atunci fac publice dorintele tale de dupa moarte asa cum ai dorit , sa speram ca ai sa te intorci k apoi de …
 1 . deci dupa ce mori nu te ingropam k tie scarba de viermi , te ardem
 2 . te aruncam de pe sinaia :)) dak asa vrei :p
 3 . apoi maica-ta nu trebe sa-ti vada desenele … hmmm erau f. dragutze ( alea care mi le-ai arat mie 😀 )
 4 . n-ai zis nik de testament adica toata averea ta cui ii este revendicata ?ma rog 😀 
 5 . sa nu plangem dar eu plang si la fiecare fir de par care mi se rupe din cap cum d-zeu vrei sa nu plang ? si daca plang ai zis ca te trezesti si ne bati mar asta e … plang si te trezesti 😀 
 6 . sa-ti cante la inmormantare Vita de Vie sau Nirvana  😀 eu iti doar lautari sper sa-ti ajunga :)) si poate si un manelist :)) sigur o sa ma bantui urmatoarele decenii :)) 
 7 . Nu o sa mai scrii asticolul acela despre Fat-Frumos ? Poi as vrea sa stiu si eu cum il vezi tu pe fat frumos >:P

About Anca G.

O "nenorocită" şcolită în filologie şi rock, care a "fumat" pentru prima oară scrisul când n-a mai avut unde să adune revolta.

Posted on 20 Iunie 2008, in D'ale sunetului. Bookmark the permalink. 1 comentariu.

  1. Averea mea?? Hahaha..n-am niciun leu… în schimb îţi las ţie tot ce am prin laptop :))Şi dacă-mi cântă maneltşti jur că te bântui! Buhuhu…:))Ofofof,mai..o sa-mi fie dor de tine…

Lasă un răspuns

